Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

+40.726.355.126
contact@benzinaria.ro
  • English
  • Română

Statie mobila de carburanti 9MC

Statia mobila de incinta de 20 mc sau de 9 mc este un ansamblu destinat alimentarii cu combustibil tip motorina a vehiculelor si utilajelor unei flote.

Autorizarea alimentarii se va putea face fie printr-un card individual fiecarui autovehicul, fie printr-un cod propriu fiecarui sofer.
Statia mobila de incinta se prezinta sub forma de skid, ca o instalatie compacta, cu toate dotarile necesare functionarii normale si in conditii de siguranta.
Statia mobila de incinta dispune de un distribuitor de carburant certificat metrologic in clasa de precizie 0,5% ceea ce permite utilizatorilor controlul riguros al alimentarilor.
Statia dispune si de un sistem de masura al nivelului de carburant in rezervor pentru indicarea permanenta a cantitatii de carburant din rezervor, precum si pentru programarea incarcarilor.
In functie de capacitatea de stocare a carburantului, in componenta statiei mobile de incinta pentru distributie a carburantilor intra:
A.    un rezervor de 9 mc cu pereti simplii montat intr-o cuva de retentie si prevazut cu un acoperis de protectie impotriva umplerii cu ape pluviale;
sau
B.    un rezervor de 20 mc cu pereti dublii montat prin sudura pe doua suporturi metalice, tip sa.

 

Ambele  tipuri de rezervoare sunt  echipate cu toate elementele de instalatie tehnologica, conducte, racorduri, elemente de cuplare si de siguranta, necesare functionarii statiei mobile de incinta.  Instalatia tehnologica este compacta, tip skid, cu distante scurte intre echipamente si este compusa din:
- capac montat pe gura de vizitare a rezervorului, pe care sunt sudate toate racordurile  tehnologice necesare functionarii statiei;
- stut de descarcare de 3”, dotat cu  cupla rapida de descarcare, OPW, de 4’’, prin care se transvazeaza carburantul din autocisterna in rezervorul skidului statiei mobile de incinta; in rezervor, pe conducta de descarcare este montat un limitator de umplere care limiteaza umplerea rezervorului la 90 % din capacitatea geometrica a acestuia;
- conducta de aspiratie de 2”, pe care sunt montate un filtru si o supapa unisens; aceasta conducta face legatura intre rezervor si distribuitorul de carburant, permitand aspiratia carburantului din rezervor si refularea sa prin distribuitor in rezervorul autovehiculului;
- conducta de aerisire cu opritor de flacara;
- stut de masura manuala, care permite masurarea nivelului de carburant in rezervor, manual, cu ajutorul unei rigle gradate, verificate metrologic;
- element de montaj pentru sonda de masura electronica;
- suporti de asezare pe sol, inele de ridicare macara pentru incarcare / descarcare, suport pentru distribuitor.

 

In cazul rezervorului de 20 mc, cu pereti simpli, rezervorul este dotat suplimentar si cu stuturile de legatura pentru echipamentul de detectie a scurgerilor din interstitiul dintre peretii dublii.
Pentru urmarirea nivelului de carburant in rezervor skidul este dotat cu un sistem automat de masura tip FA 5. Sistemul va masura : volumul de produs, temperature produsului, densitatea produsului, nivelul de produs si de apa pe care le va tiparii pe un tichet care va mai contine si nr. tichet, data si ora.

 

Distribuitorul de carburant produs de Tokheim, de tipul Q 210 T HD cu 1 display si un furtun de lungime standard 4,5 m capabil sa livreze cu 80 l/min – echipat cu calculator wwc, certificat MID in clasa de precizie 0,5%.
Sistemul managerial Dialog  este dotat cu display, tastatura si cititor de card. Acest sistem poate realiza urmatoarele functii :
-    identificare vehicul si sofer;
-    acordarea sau neacordarea dreptului de alimentare, in functie de limita stabilita pentru cardul respectiv;
-    gestionarea stoculului de carburanti intrari/iesiri;
-    comunicarea cu distribuitorul de carburant pentru inregistrarea cantitatilor livrate;
In varianta cu rezervor de 9 mc, pentru evitarea scurgerilor de carburant din rezervor si
implicit contaminarea solului, rezervorul este montat intr-o cuva de retentie cu rolul de a prelua eventualele scurgeri pana la remedierea situatiei.
    In varianta cu rezervor de 20 mc, acesta este construit cu pereti dublii, iar skidul este dotat cu detector de scurgeri in peretii dublii ai rezervorului, astfel incat la orice scurgere accidentala de carburant va fi anuntata printr-un semnal sonor de alarma.

Nu sunt date tehnice.

Importator direct